سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنان ایران
 
قالب وبلاگ

یک محقق و پژوهشگر گفت: تاثیر بد رسانه‌های غربی موجب شده تا بین زن و شوهر در جامعه اختلاف به وجود آید و آمار طلاق در ایران افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری زنان ، علی‌اکبر رائفی‌پور در همایش صهیونیسم، فمینیسم و اومانیسم افزود: زن به عنوان یک پزشک می‌تواند جامعه‌ای را مداوا کند و از سوی دیگر وای به حال جامعه‌ای که زنان آن جامعه بد شوند.

وی با اشاره به این‌که «زنان به دلیل عقل عملی که خداوند در وجود آنان قرار داده است بهتر می‌توانند قوانین را اجرا کنند» افزود: این امر سبب شده است تا زن کارهایی که قصد انجام آن را دارد به زودی انجام دهد.

رائفی‌پور با بیان این‌که «بخش عقل نظری در زنان و بخش عقل عملی در مردان ناقص است» ادامه داد: زمانی که این دو جنس در کنار یکدیگر قرار گیرند این دو جنس تکامل می‌یابند.

وی با بیان این‌که «نظریه فمینیسم موجب شده که سلیقه مردها در انتخاب زن تغییر کند» تصریح کرد: میل جنسی ذاتا خوشایند است اما تماشای فیلم‌های شهوانی موجب می‌شود تا توقع مردها نسبت به جنس زن‌ها افزایش یابد.

رائفی‌پور اظهار کرد: زمانی که توقع مرد در انتخاب جنس زن بالا می‌رود، زنان برای آنکه خود را به آن سطح از توقع برسانند مجبور می‌شوند تا به سمت آرایش کردن و انواع جراحی‌های زیبایی خود رو آورند.

وی بیان کرد: مرد به طور ذاتی دارای جلال و زن دارای جمال می‌باشد و این دو جنس معمولا به دنبال کسی می‌گردند که به آن تکیه کنند.

رائفی گفت: وقتی زن و مرد جایگاه و شان خود را در جامعه از دست می‌دهد آن جامعه دچار بحران خواهد شد.

وی با اشاره به برخی ادیان تحریف شده مانند یهود که مردان می‌توانند همسران خود را مانند یک کالا در زمان تنگ دستی بفروشند، افزود: نظریه فمینیسم خود را حامی زنان می‌داند، اما در حقیقت زن در این نظریه حق انتخاب ندارد و تنها حق انتخاب شدن را دارد.

این پژوهشگر ادامه داد: برای خرید و فروش زن در 100 کشور دنیا شعباتی وجود دارد و حتی زنان در پشت ویترین‌ها برچسب قیمت خورده‌اند.

وی با بیان این‌که «زنان در غرب مانند یک کالا تا زمانی که مورد نیاز هستند ارزشمند هستند» خاطرنشان کرد: اما در اسلام بر خلاف غرب زن دارای مقام و منزلت است.



برچسب‌ها:
[ چهارشنبه 91/3/10 ] [ 11:20 عصر ] [ طهورا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب